Причин для обмеження навантаження на причали МТП «Южний» сьогодні не існує

Дата публікації: 02.09.2019
    Про це повідомив головний інженер ДП «МТП «Южний Олександр Янішевський із посиланням на Правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд. За словами фахівця, будь-які рішення про зміну навантаження на промислові майданчики, можуть прийматись тільки за результатами систематичних спостережень та професійних перевірочних розрахунків їх несучої здатності.

    Спостереження, які виконали на замовлення АМПУ приватна підрядна організація, носять разовий характер і не можуть враховуватись та бути підставою для прийняття будь-яких рішень щодо якості гідротехнічних конструкцій. Тому розповсюджена анонімна інформація замовного характеру щодо нібито зміщення причалів в МТП «Южний» є неправдивою і авторитетно спростовується користувачами цих споруд.

    «Усі причали, на яких сьогодні оперує держстивідор, в абсолютно робочому стані та несуть навантаження, рекомендоване генеральним проектувальником порту – «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ», у відповідності до Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд. Планова перевірка стану причалів, на яких оперує держстивідор, запланована на друге півріччя цього року. Сьогодні жодних об’єктивних причин для обмеження навантаження на причали не має. Причали №5-6 ДП «МТП «Южний» збудовані за проектом ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» та введені в експлуатацію з розрахунковими характеристиками навантаження на складські майданчики до 20т/м2 за умови проведення днопоглиблення до 19 м. З 2014 року, за рекомендацією АМПУ, навантаження на причали зменшено від проектних вдвічі, до 10 т/м2. Проектом днопоглиблення акваторії безпосередньо у причалів №5-6 передбачено попередню їх реконструкцію, над проектом якої працює АМПУ. Тільки після виконання проектних рішень щодо реконструкції причалів буде підведено проектну глибину 21 м до цих причалів». Загроз, пов’язаних із використанням складських площ та причалів сьогодні не існує. Підприємство продовжує виконувати завдання із прийому та відвантаження енергетичного вугілля на ТЕС, а також забезпечує стабільну обробку вантажів для підприємств гірничо-металургійного комплексу», – зазначив головний інженер ДП «МТП «Южний» Олександр Янішевський.

Останнi новини

ОПУБЛIКОВАНО 04.11.2019
Вантажообіг ДП «МТП «Южний» у жовтні досяг 134%
ДП «МТП «Южний» у жовтні 2019 року перевалив 1 мільйон 343 тисячі тонн вантажів, що перевищує планові показники на 34% (+ 343 тис. тонн) та на 19,8 % більше (+221,6 тис. тонн), ніж минулоріч...
ОПУБЛIКОВАНО 28.10.2019
Антикорупційний вiддiл інформує
Відділ з антикорупційної діяльності звертає увагу на розширення кола близьких осіб та членів сім’ї суб’єктів декларування відповідно до змін...
ОПУБЛIКОВАНО 16.10.2019
Колектив ДП МТП «Южний» достроково виконав річний план
Колектив Державного підприємства «Морський торговельний порт «Южний» на 77 днів раніше виконав річний виробничий план. За даними головної диспетчерської 15 жовтня о 20:00 підприємством опрацьовано...
ОПУБЛIКОВАНО 12.10.2019
У Державному підприємстві «Морський торговельний порт «Южний» буде проведено оцінку корупційних ризиків
У Державному підприємстві «Морський торговельний порт «Южний» буде проведено оцінку корупційних ризиків...
ОПУБЛIКОВАНО 03.10.2019
МТП «Южний» побив рекорд останніх 5 років
За даними головної диспетчерської морський торговельний порт «Южний» у вересні 2019 року забезпечив перевалку 1 млн 628 тис. тонн вантажів, що становить 175,1% від плану...
ОПУБЛIКОВАНО 02.10.2019
МТП «Южний» закликає правоохоронні органи перевірити мотивацію власників та замовників ресурсу 368.media, що намагаються дестабілізувати роботу підприємства
Протягом року колектив ДП спостерігає за розгортанням інформаційної атаки на підприємство з боку ресурсу 368.media. На сайті розміщується недостовірна, неперевірена, образлива інформація...