ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ
ПОРТ ЮЖНИЙ
  У Грузії були представлені можливості ДП «МТП «Южний» для розвитку потенційних проектів співпраці
Дата публікації: 21.07.2017
    В ході україно-грузинського бізнес-форуму, який проходив 19 липня в м. Батумі (Грузія), керівник ДП «МТП «Южний» Віталій Жуковський представив можливості підприємства для інвестування в портову інфраструктуру. Розвиток найбільшої державної стивідорної компанії України Віталій Жуковський бачить у нарощуванні вантажообігу за рахунок будівництва нових виробничих потужностей і модернізації обладнання, із залученням інвесторів у форматі державно-приватного партнерства.

    У складі бізнес-делегації Віталій Жуковський взяв участь у круглому столі, на якому обговорювалися питання розвитку Чорноморського регіону, транспортних перевезень, логістики, портів і транзитних коридорів. Крім того учасники зустрічі відвідали порт Батумі та познайомилися з роботою митниці на грузино-турецькому кордоні.

    «ДП «МТП «Южний» – лідер з обсягу  перевалки вантажів серед державних портів України. Сьогодні ми виконуємо стратегічну роль у забезпеченні антрацитом українських ТЕС і, звичайно ж, розглядаємо можливості для реалізації важливих для порту  «проектів майбутнього», зокрема – будівництво спеціалізованого терміналу з прийому вантажів. Це дозволить підвищити ефективність усіх виробничих процесів з накопичення, зберігання, завантаження вантажів на судна і залізничні вагони, а головне – збільшити проектну потужність порту до 17 млн ​​тонн на рік. Потребує оновлення і залізнична інфраструктура. Крім того, ми вивчаємо шляхи і методи підвищення надійності та ефективності енергопостачання підприємства. Україно-грузинський бізнес-форум став майданчиком для розширення ділових контактів з потенційними партнерами. Ми відкриті для співпраці з інвесторами в форматі державно-приватного партнерства», – зазначив в.о. директора ДП «МТП «Южний»  Віталій Жуковський.

    Нагадаємо, в 1 півріччі вантажообіг ДП «МТП «Южний» склав 6,6 млн тонн вантажів, 98% них склали вантажі підприємств групи СКМ, з яких імпортне вугілля склало близько 24%, руда і метал (Метінвест) – 76%. Це кращий результат роботи серед державних стивідорних підприємств України.